[Autoliste] Re: plusiigaas H4 spuldziites

Instigater instigater at projektam.lv
Thu Nov 25 11:43:58 EET 2010

On 25.11.2010 11:32, Karlis wrote:

> Pakaljpiedzinjaam shitos vajadzeetu uzstaadiit jau standartaa peec
> Eiropas reglatiivajaam normaam. ;)
Nav jau tik traki. Šorīt pirmo reizi novēroju, kā jaunam volvo
plakaniski ejot automātiski tiek ieslēgtas avārijas gaismas un tiek
mirkšķinātas bremžu gaismas. Es jau padomāju, ka puikam būs auzas, jo
~35grādu sanese nepareizajā virzienā priekšpiedziņas aparātam joslā,
kurā fiziski vairs nevar apstāties līdz šķērslim, bet nu elektroniskais
rallija dievs visu izdarīja, auto iztaisnoja un pat paspēja no 3.joslas
tikt iekš 2., kur bremzēšanas ceļa vieta bija pietiekama.

Serveru noma Latvenergo datu centrā - sākot no 10.50 Ls/mēn