[Autoliste] Re: Nodoklis

Ģirts Bērziņš GirtzB at inbox.lv
Wed Nov 24 11:25:37 EET 2010

noup. ja auto pirmā reģistrācija ir pirms 2005 gada, tad uz jaudu un tilpumu
neskatās, poh ka viss zināms - skatās tikai pēc pilnas massas
ja pirmā reģistracija pēc 2005 un nav zināms tad skatās pēc pilnas masas, ja
ir zināms tad ciparo kosmosu...

ar cieņu spameris GirtzB, S54B32 3246ccm, 252kW, 2000kg..., 2001 gads.