[Autoliste] Re: Nodoklis

Ģirts Bērziņš GirtzB at inbox.lv
Wed Nov 24 10:49:44 EET 2010

tur jau tas joks ka nevienam auto reģistrācijas apliecībā nav atsevišķi
izdālīts primās reģistrācijas .lv datums...
http://www.likumi.lv/wwwraksti/2008/140/B140/P712/01.JPG

ir tikai abolūtā pirmā reģistrācija un tehniskās pases izdošanas datums...
attiecīgi jamajiem atkal jāpārrok visa CSDD un citas datubāzes, lai atrastu
šos datumus...

nav vērts stresot kamēr neredzēsim pilno pareizo galīgo tekstu, pirms gada
bija precīzi šis pats prikols

ar cieņu spameris GirtzB, S54B32 3246ccm, 252kW, 2000kg...