[Autoliste] Re: Nodoklis

Karlis karlisd at gmail.com
Wed Nov 24 10:10:00 EET 2010

On 2010.11.24. 10:00, KPL wrote:
> Baidos ka paaragri spriedeleet, laikam tak nekas tur vinjiem veel nav
> galiigi izlemts un apstiprinaats.
> Skaidrs tik ka dikti vinjiem gribas muus paarseedinaat vienreizeejaas
> lietoshanas mashiinaas bez motoriem.

Kad buus izleemushi - vairs iebildumus nenjems veeraa un teiks "vareejaat tak ieprieksh paust savu viedokli!"

Man personiski shkjiet, ka auto jaudu vai motora tilpumu * augstspiediena turbu, reizinot kaut kaadu mistisku ekskluzivitaates koeficientu (kataloga cena virs 50kls / virs 100kls uttuc), beigaas dalot ar seedvietu skaitu var ieguut pat ljoti ok koeficientu nodoklja apreekjinam. Turklaat sho nodokli ir gruuti nemaksaat. Jautaajums - kaa vecajiem 3l+ shrotiem, kuriem tehpasee motora koda vai jaudas vietaa ir zvaigzniites, noteiks motora izmeeru, jaudu vai turbas esamiibu?

--
Kaarlis