[Autoliste] Re: Nodoklis

Rinalds Egle rinalds.egle at gmail.com
Wed Nov 24 10:05:40 EET 2010

probleemas briest tikai lielmotoriem/luksusvaagjiem jaunaakiem par
2005. gada 1. janvaari. :)

http://www.mk.gov.lv/lv/aktuali/zinas/2010gads/10-copy/231110-fm-10/

peec taas tabulas vareetu spriest, ka zefiiram viss vareetu buut
esoshajaa liimenii, +/- krokodils.

katraa zinjaa kaucieni visapkaart ir taadi, itkaa auto nodoklji buutu
pacelti anglijas liimenii... :D

Rinalds