[Autoliste] Re: plusiigaas H4 spuldziites

arc arc at intelectuals.net
Mon Nov 22 00:03:39 EET 2010

Raimonds_V wrote, On 2010.11.21. 13:38:
> ir doma nomainiit, jo esoshaas neko taalaak par kabatas batereju nevelk.
> apkaart vazaajaas visaadi piipli bez atstarotaajiem, dziivnieki,
> velosipeedisti utt.

kas pa auto? lai ko ietietu spuldzhu sakaraa, tas ir gana buutiski :-)

taaka tas gpagaidaam nau zinaams, ieteiksim

1
pirmkaart paarbaudiit lukturu reguleejumu.  nu kaut nobrauc uz tumshas
ielas un pieregulee.

mazdai kaukad pa laukiem braukaajot naktii biju sareguleejis riktiig uz
augshu, pat ar visu regulaaciju :-) peectam noskruuveeju druusku zemaak
-bija ljoti ok gaismas, nevienam aciis nespieda. pirms TA uz stenda
skatiijos -stipri pa augstu - noskruuveeju lejaa, neko vairs redzeet
nevar :-/ laigan mazdai ir ljoti ok optika
savukaart bobim, aizbraucu uz skati, man saka -teu lukturi pa zemu! es
sak - taa jau saskruuveeju augshaa, ja skruuveeshu veel -vispaarneko
neredzeeshu,a shamais neko nez- vaig laij kopis raada kaa kaa vaig, tas
nekas ka bobim tie lukturi 4x augstaak no zemes atrodas kaa mazdai :D

2
paarbaudi vadus, kontaktus,cik V nonaakliidz spuldzei, nau zaljums
iemeties kautvai spuldzes ligzdaa. tas stipri var ietekmeet spuldzes
degshanas intensitaati.

3
ck biezhi mazgaa lukturus?  :-)

par shitiem naitbreikeriem un citiem - nez cik jamie ir labaaki pie mums
klasiski stipri miglainaa vakaraa?
vai tur drriizaak nevaidzeetu mekleet kaadu dzelteno? agraak taadaas
bija, vismaz H4,peedeejaa laikaa gan neesu maniijis, betnu anyway,
vispirms chekojam 1 2 3 :-)

aavo

http://www.ledlight.com/automotive-led-lights.aspx

neatteikto no