[Autoliste] Re: Alkonarkomāni

Instigater instigater at projektam.lv
Sun Nov 21 13:24:23 EET 2010

On 2010.11.16. 12:33, swolotch wrote:
> a suns?

Suncītim pirms pusotra gada baterijas beidzās.
Viss beidzies nosacīti labi, otrdien izieta tehniskā ar 1 viennieku par
nelielu eļļas noplūdi, bet pat 20 minūšu apskate uz kratītāja pieaicinot
vēl kolēģus nespēja atrast to klabekli, ko es viņiem teicu, lai sameklē.

Starp citu, aiz neko darīt piektdien mērīju ibio patēriņus pie dažādiem
ātrumiem. Tā kā jau divi pilnās bākas metodes mērījumi sakrīt ar borta
datora rādījumu, tad šitiem cipariem es tomēr ticu. Jautājums tik kāpēc
jau pie 90 km/h ir jau litra nobīde man nelabvēlīgajā virzienā.
4.8    60
4.7    65
4.9    70
5.3    75