[Autoliste] Re: Eclipse antifriizs

swolotch swolotch.l at gmail.com
Wed Nov 17 13:45:19 EET 2010

taa kaa man neviena mashiina veel nav nodziivojusi pie manis 60 kkm un peerkot taapat veelams nomainiit tosolu, jo sazin kad ieprieksheejais
iipashniks mainiijis, tad laikam paliksim pie zilaa. veel jo vairaak taapeec, ka pietiekami biezhi gadaas visaadas kjibeles, kaa piemeeram,
"bremzeeshana ar radiatoru" (tm) vai vienkaarshi suuce dzeses sisteemaa, piemeeram, bojaats ventiilis, kura shrotaa nav un jauns jaagaida,
kamdeelj to tosolu attieciigi naakas regulari papildinaat.

paldies par izsmeljosho konsultaaciju! :)

swolotch, veel joprojaam kaajniekos kopsh peedeejaas "bremzeeshanas ar radiatoru" - dzineeja vadiibas bloks tuvaak pie motora, protams, ir baigi
kruta, no vadu garuma (iisuma) viedoklja, bet nemaz nav kruta, ja notiek "bums" un tas sadalaas drusku smalkaak, ne vienkaarshi
pirmreizinaataajos :(