[Autoliste] Re: lielie mopeedi

- Prichomzs - prichomzs at gmail.com
Tue Nov 16 16:14:32 EET 2010

2010/11/12 Martins <martini.zupa at gmail.com>

> Ko ta panema? Un par tiem zuadejumu cekiem - a ko, urlaats arii
> nomaksaa zaudeejumus?
> -------------------------------------

Neko jau nepanjeema. Izblieza stiklu Disko 1, sachakareeja ruchku un
izraveeja magji. Bet tad "iznaaca viirietis ar suni" (citaats no
paskaidrojuma). Viss palika uz vietas.
Par to skaades segshanu, policijaa viss bij ok. Bet kad nonaaca liidz
prokuratuurai, tad tur mani atshuva apmeeram ar tekstu, ka es veel nabaga
uzraalu gribu uz $$$ uzmest un vispaar ko es tur njemos... Veelmes ar to
baabieti (sorry, savaadaak nenosaukt) runaat veelreiz nebija.

--
Prichomzs
Honda Varadero