[Autoliste] Re: shljaukas

Karlis karlisd at gmail.com
Mon Nov 8 13:39:02 EET 2010

On 2010.11.08. 13:32, arc wrote:
> t kriize vinjiem, neko nepeerkot, a tirgot nejeedz, a cik atminu tur bijis bez 15pusnaktii, parast veel ka biezss, un nedomaaju ka taas 2h padarbinaat bodi neatmaksaajas.

Jaa, es ar esu domaajs - kapeec pasham jaakjimereejas, ja servisi taa vien gaida, vinjiem i shtrumi i apriikojums i garaazha, un normaali cilveeki parasti par taadaam lietaam pat nesarunaajas un neiedomaajas, ka vareetu ko taadu dariit, da kaut gaisa filtru nomainiit. un tai pat laikaa lauziens par shljaucinjas nomainju vinjiem pikji dot un peec tam veel paarbaudiit rezultaatu... Savukaart, iemetot aci autolistee atkal saak shkjist - kapeec man nav kaartiigu shtrumu un garaazhas ar paceelaaju - jo "visi tak var maajaas savu drapaku saskruuveet" :)

Kriizi piesaucot - man shkjistu logjiski, ka taga savairotos autolistiski domaajosho skaits - kas pashi nomaina un nevienam nemaksaa. To shljaucinju nomainiit prasa 5min un skruuvgriezni, kapeec maksaat servim, ja naudinjas jau taa maz?

> vot,akur tagad piemiemeeram bez 10 pusnaktii laij gumijszaabakus

mnja... A varbuut nemaz nevajag bez10 pusnaktii gumijniekus, jo - kaa likums - pie lielaas pelkjes nav lielaa maxima...

--
Kaarlis