[Autoliste] Re: Vasaras riepu glabaashana

JanisD 3ciems 3ciems7 at gmail.com
Wed Nov 3 13:18:54 EET 2010

hz, es parasti sakraameeju kaudzee un uz beeninjiem saimnieciibas
eekaa vai kur liidziigaa vietaa. miinusi jau tiek klaat, bet nu
vienalga riepas aatraak nodilst nekaa izbeidzas deelj glabaashanas :D
pliisushas riepas ir tikai taadas, kas iepirktas ar mashiinu un neilgi
peec iegaades :), taapee laikam var uzskatiit, ka veids ir ok.
Janis D, "3-ciems"
Opel Omega ar gaazes pliiti
Honda Dominator, Kawasaki Vulcan