[Autoliste] Re: Eclipse antifriizs

Karlis karlisd at gmail.com
Tue Nov 2 09:24:21 EET 2010

Spiediens ir stipraaks par dubljiem. Iz pieredzes! Turklaat, ja radiators ir beigts, visticamaak tas atklaasies pashaa nepiemeerotaakajaa briidii :)
Un veel kas veciem radiatoriem meedz notikt ir - saanu plastmasas jeb bachoki (ne paarpluudes, bet pasha radiatora) meedz plaisaat. A tur dublji vispaar neko...

--
Kaarlis