[Autoliste] Re: Alkonarkomāni

Mara Niedra maara at dagmaara.lv
Sun Oct 31 19:58:15 EET 2010

vovo. mums te tadi interesanti atradumi no riitiem - ta zaabaks, kaada
pasiem nav bijis, ta beigts sesks. nozmiegtas zurkas tadi ikdieniski
atradumi. soferiits, kurs bij izdomaajis piegadat preci ignoreejot uzrakstu
uz maajas stuura, vartinjus velreiz atveert nepaguva. parlekt gan.
maara

Tev jau nav pasham jaamostas, lai suns visu izdara, no riita tikai
atliekas novaakt :-)

Janis