[Autoliste] Re: Alkonarkomāni

Instigater instigater at projektam.lv
Sun Oct 31 17:21:54 EET 2010

On 2010.10.31. 13:49, Mara Niedra wrote:
> akdies. un sunji ko? jeb Tev ir pagalms ar masiinaam un pricendaaliem un
> suns gulj diivaanaa?
> kaiminjam paris nedeljas atpakalj darbniica iztiiriita - galdnieka
> profesionaalie strumi. sunja nav. laigan... baigi gribees, sapuutiis sunim
> purnaa piparu gaazi un nodariis kas daraams sakata.
> visada zinja mes to, kas rezulteejies ar spalvainiem 60 kg, no Evulja
> neemaam tiesi saadam meerkim, savadak nes visu pec kartas prom :( tfu, tfu,
> tfu - pagaidaam darbojas.
Paša sunim pirms pusotra gada baterijas beidzās. Kaimiņu suns 4 no rīta
ir rējis, tāpat 4 no rīta citam kaimiņam videonovērošanas kameras
piefiksējušas tik kustību. A, ja es guļ, tad kaut lidmašīna krīt -
nemodīšos. 10 gadi dzīves, kad aiz loga 3m attālumā dzelzceļš iet, dara
savu.
Nekas, zinu, ka drīz jau atkal būs kāds lopiņš mājās.

Serveru noma Latvenergo datu centrā - sākot no 10.50 Ls/mēn