[Autoliste] Re: muusu slimiibas lapa ieksh LT

- Prichomzs - prichomzs at gmail.com
Sun Oct 31 10:27:12 EET 2010

2010/10/31 Ervins Reinverts <ervins at gmail.com>

> Sveiki,
>
> Kaadam ir pieredze ar braukshanu Lietuvaa ar auto, kam ir "slimiibas
> lapa"? Ja iznaak sastapt vinju CP, nesaaksies uzreiz tiikojumi peec
> kukulja vai veel nezin kaads %^$?
> Nu vai arii, varbuut tas vispaar nav atljauts?
>
> erv

Piedod erv, saruugtinaashu. Taa lapa deriiga tikai LV teritorijaa. Vismaz
cik man zinaams. Taa kaa visticamaak buus tiikojumi.

Tiesa savulaik ar taadu auto ar slimibslapu esmu aizbraucis uz Lietuvu. Tas
veel bija 2002 gadaa. Toreiz protams bija robezha un taa. Ilgi runaajaam.
Spiedu uz to, ka vinjiem tak ar taa pati sisteema, ka ja lapa tad 30 dienas
var braukt. Lidz robezhpunkta vecaakajam aizciinijaamies. Beigaas
vienojaamies, ka es pa 2 Ls nopirkshu LV ovaalu kura ar man nebija un varu
braukt.

--
Prichomzs
Honda Varadero