[Autoliste] Re: Hmm, kaut ko nesapratu ...ne par auto :-)

arc arc at intelectuals.net
Sat Oct 30 02:56:00 EEST 2010

Juris Knakis wrote, On 2010.10.29. 16:54:
> Akkaliit es kaa chainjiks te jaucos. Vaardu sakot:
> Uzdaavinaaja man sieva "fleshku". Bet , iebaazhot
> vinju tamaa USB camboraa, nekas nenotiek. Vai
> tur veel kaadas darbiibas buutu jaaveic? Fotoaparaatu
> taa kaste uzreiz pienjeema un staajaas tuvaas
> attieciibaas nemurminot. A ko shitais taa? :-))))))
> Ruu - computerteejkanna

nu ja tamais tiek sprausts taipat caumuraa, kuraa fochuks darbojaas, bet
iesprauzhot tamo fleshku nenotiek nekas (tieshaam nekas? paarbaudi, vaij
tieshaam neparaadaas jauns removable media?)
tad visdriizaak ka tieshaam, drosiibaspeec jaapameegjina ari veel pie
cita kompja. ja ari tur ne, tad, ja taa fleshka ir jauna - jaaskrien
sist pa seju tirgotaajam/razhotaajam, ja nau jauna, jaastaas vaij kaac
viiruss nau partiiciju apeedis.

=)
arc