[Autoliste] Re: Dīzeļspecs vajadzīgs

arc arc at intelectuals.net
Sat Oct 30 01:57:42 EEST 2010

Instigater wrote, On 2010.10.29. 16:46:
> [...]
zin, diizels taada intersanta lieta :-))) iesists reiz dziesmaa
speejiigs kusteeties nezkaadaa staavoklii ;)

laikam neesu staastiijis kaa man te gaaja peec motora paarlasiishanas.
jaatziistas diizeljdzineeju nebij naacies veel pasham savaam rocinjaam
salasiit kopaa (ko tik uz vetsumu nenaakas apguut) taaka bij  vairaaki
paarsteigumi . viens no tiem, jau labu laiku peec salikshanas (nu kaadi
dazhi kkm jau nobraukti) auto saak kautkaa jociigi uzvesties ar
temperatuuru. norakstu uz laikapstaaklju mainjaam, un nahrenizeeto muftu
un braucu taalaak. kaukaadu jokus saak taisiit dzeses shkjidruma
liimenis ;) un tad (protams vistaalaakajaa iespeejamajaa punktaa no
maajas) tiek atklaats arvien kaapjoshh spiediens dzeses sisteemaa,
praktiski ik peec 20km dzeses sisteema ir tuksha, paarpuude pludo utt..
nu kaukaa atbraucu maa, noraavu vaarstu vaaku un ....
secinaaju ka galvas skruuves var skuuveet ar pirkstiem ;)))

a motors ta darbojaas piniiigi normaali ;)) nu varbuut kaukaada
detonaacija bish, kas tika norakstiita uz tobriid virsuu esoshajaam
lielalaajm dublju riepaam.

  ot taa ir ka dara visu peec manuaalja un neklausa vecus viirus, kas
staasta ka agalva jaaskruuvee un ka peec kaada laicinja jaapaarvelk ;>
zato taga lec no pusapgrieziena ;>

> Labāk startējas neatkarīgi no temperatūras, atmetoties vairs neraustās,
> bet tas viss iesākās ar to, ka bija viena sprausla nobeigusies, kurai
> kaut kāds tur devējs, tā nu pie reizes visas uzlika uz stenda un atzina
> par maināmām. TDS tāpat kā Rīga nekad nebūs gatavs. Būtu ideāli vēl

:-))) taa tas ir gan jaa, praktiski ar jebkuru auto, kursh ir kaukas
vairaak kaa paklajpaarvietotaajs no a uz b.

=)
arc