[Autoliste] Re: Hmm, kaut ko nesapratu ...ne par auto :-)

Karlis karlisd at gmail.com
Fri Oct 29 17:22:51 EEST 2010

On 2010.10.29. 16:54, Juris Knakis wrote:
> Akkaliit es kaa chainjiks te jaucos. Vaardu sakot:
> Uzdaavinaaja man sieva "fleshku". Bet , iebaazhot
> vinju tamaa USB camboraa, nekas nenotiek. Vai
> tur veel kaadas darbiibas buutu jaaveic? Fotoaparaatu
> taa kaste uzreiz pienjeema un staajaas tuvaas
> attieciibaas nemurminot. A ko shitais taa? :-))))))

Kompiitis tak nav galiigi aizpeerns, ja jau fotjiku pienjeema?
Iesakaams izmeegjinaat iespraust citos taa pasha kompja caurumos (pakaljgalaa), ja neliidz - iespraust citaa kompiitii. Tas buus pamatos iemesls aiznest ieriici pie razhotaaja paarstaavjiem, kur vinjsh tika iegaadaats. Ja nu kas, taa teikt.

--
Kaarlis