[Autoliste] Re: Eclipse antifriizs

swolotch swolotch.l at gmail.com
Fri Oct 29 16:04:39 EEST 2010

varbuut arii zini, kas par zveeru ir "Renault Glaceol Type D Coolant" un vai un ar ko tas ir labaaks par "parasto zilo"? vieniigais, ko esmu
atradis, ka tas ir monoetileenglikols. it kaa arii neviens, iznjemot Reno, neuzstaaj, ka vajag to type D, tad nu arii tiek liets parastais
zilais. caurumam paarpluudes traukaa ar to shkjiet nebija sakara, driizaak vienkaarshi novecojusi plastmasa ar ieprieksheejaa saimnieka
"fixu"... taa vietaa, lai par paaris latiem shrotaa panjemtu veselu.

swolotch