[Autoliste] Re: lielie mopeedi

- Prichomzs - prichomzs at gmail.com
Thu Oct 28 17:01:05 EEST 2010

2010/10/28 - Prichomzs - <prichomzs at gmail.com>

> [...]

Nu jaa. Man arii vairs njemties negribas. Ibo dzheks kursh pamanijaas
aptiiriit manu disco un pateicoties radiem tapa sashnjoreets jau ir atkal uz
briivaam kaajaam. Tas nekas ka jau ieprieksh 6 epizodes par to pashu kas
rezulteejushaas 4 terminjos. Liidz manam auto no atbrivoshanas pagaaja 3
meeneshi. Taa kaa ap sho laiku mozh atkal seezh. Iedeva shim ~ pus gadu. no
janvaara vidus lidz juulija vidum. A es ta speciaali braucu uz riigu
rakstiit papiirus utt.
Pieteiktos zaudejuma aprekjinus un taami tiesa atmeta atpakalj. Vai nu cheks
par noverstajiem defektiem, vai nu atshujies. Koroch. Nu i nafig. Vienigais
prieks, ka pus gadu tas urla netika citu mashiinaam klaat.

--
Prichomzs
Honda Varadero