[Autoliste] Re: Masterenes Nordic 3

Ojars Krumins hardcore at parks.lv
Fri Oct 22 23:37:12 EEST 2010

On 10.22.10 11:47, Instigater wrote:

> Nu bet šorīt vasarenes neder! Mierīgi laid vaļā sajūgu bez gāzītes un
> gandrīz nekas nenotiek, ieliec otrajā stipri zemākā ātrumā nekā
> brīvgaitai nepieciešams un in tad viņš tur spolējas pats. Brr, uz
> jūrmalenes ar 70 km/h un bažām par ierakstīšanos Mūkupurva līkumā. Pa
> ceļam saskaitīti 3 wannabe drifteri - nu jau kājāmgājēji.

Meh... BMW? Es veel ar vasaras riepaam izsubaareeju pilniigi bez beedu.
Pāris vietās bik gribēja spolēt, kad ap 110 4. robā griidā ieminu, bet
neko vairāk par gribešanu arī neparādija. Turpināja ieskrieties. Uz
Juurmalenes ikriita (kad subaareeju) 120 bij shiltee kaa likts... Es
veel nesapratu, ko tur viens pirms Pinkju halle virz. uz Riigu, bija
sasuvies un gravī iepūtis. CP šo apstavēja un saliekto plastmasas 0,1km
stabiņu ļurkāja. Ta pie Garkalnes viadukta veel viens bij apgaazies uz
jumta. Nebij uzspolleji savu divriteni augšā pa uzbrauktuvi. Katra ziņā
meteorologi lieki paniku sacēla.

Ojārs, no rīta nedaudz padriftējis bērniem par prieku.