[Autoliste] Re: Masterenes Nordic 3

Artis.M Artis.M at e-apollo.lv
Fri Oct 22 14:49:16 EEST 2010

Manam V70 ir defaultais (IMHO) āķis - tā domāju, jo esmu redzējis
vairākus eksemplārus ar tieši šādu izpildījumu (detaļās līdz atsevišķu
komponentu krāsojumam).
Tā kā saimniecībā piekabes nav, uzreiz pēc iegādes tika veikts
mēģinājums mājas apstākļos to demontēt.
Diemžēl nekas no tā nesanāca. Līdz ar to aksesuārs palika kur bijis un
tagad atgādina aizmugurē braucošajam par distances ievērošanu ;)

veel viens..., Volvo V70