[Autoliste] Re: kā braukt krustojumā

JanisD 3ciems 3ciems7 at gmail.com
Fri Oct 22 14:03:50 EEST 2010

bish ar taam puseem ne paaraak konsekventi tev sanaacis :)
bet nu doma taada - ja tu esi uz galvenaa celja un no taa brauc nost,
tad koliiziju gadiijumaa ar citu pa galveno braucoshu, ir jaaieveero
labaas rokas likums
ja brauc no mazaaksvariiga, laid visus, kas pa galveno, ja traapaas
veel kaads no mazaaksvariiga, jums savstarpeeji labaas rokas likums.

taatad labaas rokas likums uz vienaadas noiimes celjiem. ja viens uz
galvenaa, otrs uz mazaaksvariiga, tas pa galveno brauc kur grib, otrs
pieraujas malinjaa.
Janis D, "3-ciems"
Opel Omega ar gaazes pliiti
Honda Dominator, Kawasaki Vulcan