[Autoliste] Re: opel kompresors

piepz at inbox.lv piepz at inbox.lv
Thu Oct 21 23:18:17 EEST 2010

 No otras puses - a jeega pasham to jaukt ? Kautkaa  man maz ticiibas,
 ka pashrociigi jaucot tas joprojaam turees nevaajo kondishkas
 sisteemas spiedienu.
   ++++++++
 Jēga ir vienmēr, ja runa iet par peso un laiku. Nekāda baigaa
 zinātne tur nav, vienu gultni esmu apmainiijis, bet tur gan viss
 smuki izjaucaas, un lai mainītu gultni, shkjiet, ka iekhaa nebija
 jaalien. Manaa gadiijumaa bija jaajauc, lai izvaaktu noklemmeejusho
 pasaakumu, tipa pagaidu variants, jo bez vinja siksnu uzlikt
 nevareeja laikam. Protams, ir variants shrots, bet par cik man ir
 divi gab un katrs ar saviem defektiem, gribeetos salikt vienu.
  P.S. Pats Visionam ebajaa nopirku ruupnieciski  atjaunoto. Ls 90 ar
 visu suutiishanu.
 +++++++++
 Kurā vietā? Man pie Imanta shis vingrinaajums iegriezaas 140.
 PpZz