[Autoliste] Re: Masterenes Nordic 3

JanisD 3ciems 3ciems7 at gmail.com
Thu Oct 21 12:14:05 EEST 2010

nu nav jau iisti korekts saliidzinaajums :)
omegai plastmasas bampers cietis, plastmasas reste, miksta metaala
radiators un kapots, kas ir bez stipriibas ribaam :)
un trieciens bijs diezgan saudziigs. gribeetos redzeet kas buutu, ja
tai aakjii ielidotu kaads, kam arii priekshaa sliede :)
Janis D, "3-ciems"
Opel Omega ar gaazes pliiti peedeejo dziesmu velk
Honda Dominator, Kawasaki Vulcan