[Autoliste] Re: Masterenes Nordic 3

- Prichomzs - prichomzs at gmail.com
Thu Oct 21 11:19:11 EEST 2010

2010/10/21 Karlis <karlisd at gmail.com>

> Par eiro normaam atbildeeja CSDD.
> Mums tiesiibas dod uz muuzhu, tikai plastikaata gabalinju jaamaina,
> nobruzhaajas, bilde paliek veca... :)
>
>  --
> Kaarlis

Par to jau runa. 4x mediciiniskaa + 4x uz csdd jaaiet. OBLIGAATI. Kaadeelj
es pats nevareetu izlemt, kad mana seja vairs nav saskataama? Vai arii peec
CP aizraadijuma? Pa lielam fofig. Es vairaak par to, ka taas euro normas
tiek baaztas priekshaa pakaljaa, bet ir valstis, kas nepaarcenshas. LV jau
pievilks aiz ausiim un baaziis piemeerus kur un kaa viss notiek ... Tikai
aizmirsiis par citaam 15 valstiim, kur taa nav.

--
Prichomzs
Honda Varadero