[Autoliste] Re: Masterenes Nordic 3

- Prichomzs - prichomzs at gmail.com
Wed Oct 20 17:18:19 EEST 2010

> Piekriitu peedeejam teikumam, bet nejau shaadaa realizaacijaa!
> Turklaat, ja CSDD nav speejiigi reizi 10gados nodroshinaat obligaatu
> teorijas eksha paareksaminaaciju pie tiesiibu atjaunoshanas (euro normas),
> nedomaaju, ka kaut ko shaadu ljauts sapnjot.
>
> --
> Kaarlis

A kur tu dzirdeeji par taam euro normaam? Nupat uzjautaaju somam, kaa shiem
ir. Tiesiibas izsniedz uz 50 gadiem. Vieniigais, kad Tev pienaak 65 ir
jaaiet mediciniskaa. Bish skauzh, ka shim liidz 2047 gadam nav jaadomaa par
tiesiibu terminjiem. Un taa kaa EU tiesiibas ir vienaadas visur, tad ja vien
uz mani attieksies tie pashi noteikumi, nomainiishu un braukaashu ar FI
papiiriem.

--
Prichomzs
Honda Varadero