[Autoliste] Re: elljas lampa (nu cik var tik par riepaam)

Juris Knakis lubes at inbox.lv
Wed Oct 20 17:13:30 EEST 2010

>  elljas daudzums ok, a spiediens? ;) nau kaadanebuut paarshkjidra
> ella
>  tuvu pie mainjas terminja? par suukni negribaas taa uzreiz neko
> ljaunu
>  teikt ;)
>  vispaarjau mineet var daudz un dikti, bet izstaas ka diagnostikas
> kompis
>  suuta sveicinus.
 Hmm, driikstat saukt mani par dinozauru, bet vispaar visu muuzhu esmu
 ticeejis
 tikai un vieniigi mehaaniskajiem manometriem ... ir bijushas visaadas
 atrakcijas
 pat ar "lampinjas deveejiem", kuros iekshaa vispaar nekaa nav, vien
 kontaktu
 paaris + membraana ... kura bija kalibreeta spiedienam o,2 ...0,55
 atm. Arii
 visaadi joki notika. Par reostatu deveejiem (raadiitaajam) - vispaar
 cirki gadiijaas.
 Principaa tukshgaitaa pilniigi normaali buutu kaut kur ap 0.5 atm,
 taalaak jau
 speelee taads likums - cik 1000 apgriezienu, tik atm ellas spiediena,
 bet praksee
 vairaak, kaa kaadas 3.5 ...4.0 atm galiigi nav vajadziigas. Tur
 galveno lomu speelee
 suuknja razhiiba. Veel viens moments, kursh kaadreiz ir naacis
 priekshaa, ir
 suuknja redukcijas vaarsts. Bet nu to paarsvaraa var detekteet tikai
 apskatot dabaa.
 Ruu