[Autoliste] Re: Masterenes Nordic 3

Karlis karlisd at gmail.com
Wed Oct 20 15:11:39 EEST 2010

Reifendirekta galaa buus placis, i-neta veikalos buus obligaati jaanoskataas video par bezshipu braukshanas sekaam, bet katraa mazpagastaa (kur arii riepas ir vajadziigas), peekshni buus maaciits, gudrs speciaalists, kursh tad nu maak kraameet ar liselli uz vieteejaa diikja, un vinjsh staastiis, cik noziimiigas ir radzes. Un visi pirceeji atplestaam muteem pierakstiis visu vinja teikto. Turklaat, riepu uzcenojuma no taa nebuus nekaada. :)

Savukaart zaadziibas taa uzreiz - njems un beigsies :) Un visiem, kas gribees savu veco auto iztirgot pa daljaam, buus to obligaati jaanodod autorizeetajaa placii, ss.lv sludinaajumu pats likt nedriiksti, kameer neesi apkaaries ar 18 sertifikaatiem.

Ui skaisti buutu taadaa utoupiaa, ne? :)

Raimonds_V wrote:

> A kam buutu jaasponsoree??... Gribi tirgot ziemas riepas, gaadaa placi.
> Tie kam buus, buus arii laba pelnja, kam nebuus placis...tiem arii
> nebuus bizness.
> Uzskatu, ka ir lietas, kas jaaregulee, jo pilniigi liberaals tirgus ir
> pieraadiijis, ka nespeej atrisinaat nevienu probleemu, tikai naudas
> lietas. Paareejais deelj taa ir pilniigi sagrauts un nelogjisks. Tieshi
> taapat uzskatu ka jaabuut valstii tikai dazjiem kontroleetiem shrotiem i
> peekjsni beisies auto zagshana un apzagshana.
>
> ramonz

Kaarlis