[Autoliste] Re: Masterenes Nordic 3

raimonds.v krani at inbox.lv
Wed Oct 20 14:41:50 EEST 2010

 nu kam ar galvu nav kaartiiba, tam arii ledus kjeedes nepaliidzees.
 proatms ka jaabrauc ar sapraatu, jaaatceras, ka ir ziema un shipi
 tikai paliidz nevis visu atrisina. Bet nu idiotus jau neizmaaciis ,
 paareejiem vnk ar taadiem jaareekjinaas, un jaacer ka paliks mazaak.
 Vispaar nebuutu slikti ja ziemas riepas tirgotu tikai servisi pie
 kuriem ir izmeegjinaajuma placis ar sniegu un ledu un instruktors
 apskaidro kas un kaa, kaa arii tiek veikst testa brauciens.
 ramonz
 =======