[Autoliste] Re: Masterenes Nordic 3

gintsk at inbox.lv gintsk at inbox.lv
Wed Oct 20 13:15:51 EEST 2010

 Uh, arī sajutos vainīgs, ka iepirku bezradžu! Bet man radžu tā
 pat ātri pārvēršas par bezradžu. Ko man darīt?
 -------
 Jebkurā gadījumā, ar jebkurām riepām ir jābrauc ar galvu. Man
 uz darba auto pagājušajā gadā bija totāli nepiemērotas riepas.
 Tas bija tizli un noteikti bīstamāk, bet es visur aizbarucu.
 Un, lai kādas būtu riepas, pie pirmā sniega ir
 jāatsvaidzina  skils uz kāda laukumiņa. IMHO tas ir pat
 svarīgāk par pašām riepām.
 GintsK
  Quoting *Instigater <instigater at projektam.lv>*:

  -- Tavs bezmaksas pasts Inbox.lv