[Autoliste] Re: Masterenes Nordic 3

GintsK gintsk at inbox.lv
Tue Oct 19 22:31:05 EEST 2010

  A vot rakšanas/frēzēšanas spēja galīgi nav tas, kas velk uz priekšu.
Veco laiku ziemas riepas (piem krievu) arī varēja  izfrēzēt caurumu
zemē. Sāls ir citur - berzē. Tas ir tas, ko vajag. Lai riepa nevis
izkārpītu dziļāku caurumu jau tā sliktā situācijā, bet gan pateicoties
labai saķerei izbaruktu no iespolētās vai iekausētās bedrītes laukā.
Esmu pārliecināts, ka pirmo lomu šai jautājumā spēlē gumijas sastāvs,
otro - lameļojums, trešo - varbūt protektora zīmējums.

GintsK