[Autoliste] Re: Masterenes Nordic 3

GintsK gintsk at inbox.lv
Fri Oct 15 09:45:54 EEST 2010

  Saproti, pie nostādnes, ka ir izmantota Nokias gumija, viņām ir
jāuzvedas pielīdzināmi, ko pirmajos 2os pārdošanas/ražošanas gados tās
arī darīja. Vismaz ziemas autotrasēs bija ātras (tas ir rādītājs).
Pumpas jau vairāk ir karkasa problēma. Kāds pagadās - laimes spēle.

Nav tā, ka ar viņām nevar pabraukt. Bet nu kā ar sliktām riepām.

Šogad ieķēru ķīnas brīnumu - Nankang SN-1. Bija ļoti grūti dabūt, bet
dabūju! Riepai ir neparasti mīksta gumija. Daudz mīkstāka par 2ajiem
Graspikiem. Lameles ir 3D nevis 2D. Pionieri laikam bija UG500.
Protekors - nekāds: klucīši. Klasisks Japānas gala mīkstajām ziemenēm.
Cena - pagājusājā gadā extra salda. Šogad - kāda bija, par tādu jāņem -
Ls36 par R15...

GintsK