[Autoliste] Re: vaarstu vaaks

Ginc ginc at pie-dabas.net
Mon Oct 11 10:17:04 EEST 2010

Vispār tajos savienojumos ko pārskatāmā nākotnē var vajadzēt skrūvēt
vaļā blīves pirms uzlikšanas apsmērēju ar Loctite 5922. Tāds
puscietējošs smāķis, kas labi noblīvē bet ir nomāli izjaucams un ar
acetonu notīrams pēctam. Tiesa - tas 5922 ir jālieto tikai kopā ar
blīvi, nevis viens pats, kā silikons.

G.