[Autoliste] Re: vaarstu vaaks

arc arc at intelectuals.net
Sat Oct 9 02:27:42 EEST 2010

Juris Knakis wrote, On 2010.10.08. 18:14:
>   imho ja iepriekšreiz pārvilka, tad šoreiz nedavilka(tm)
>
>     vārstu vāka blīvi tāpat kā čupu citu blīvju nedrīkst padaudz
>     saspiest, ja
>     pārcenšas tad ir slikti, attiecīgi beigās var rasties simptomi kā
>     nepievilktam...
>     p.s. nepievilktam uzreiz pūstu garām, tā kā imho ir pārvilkts un
>     blīvei ir apriebies dzīvot...
>     =========================
>     Njaa, es arii teiktu , ka paarvilkta bliive bijusi ... Veel jau arii
>     nezinaam,
>     kaadas kvalitaates taa bliive bijusi - tagadeejos laikos IMHO mieriigi
> [...]

vispaar es te esu pasaacis lietot LOCITE premium gray silicone visaadiem
vaakiem. pat nekaadu bliivi nevajag ;)
tak ar visu to tjipa traktoram atkratiijaas :-)) vaarstu vaaks.
tad ari tika secinaats ka nau labi skruuves tik ar 2pirkstirem pievilkt
uz paaris apgriezieniem, ar domu - veelaak pievilks kaartiigi :-))

taga bish tur sulo garaam ar visu pievilcienu, betnu laijau, kaukad
driiz taapat jaacelj nost, vaarstus paarreguleet, tad ari pieliks kaartiigi.

=)
arc
p.s. kurs^%$&^^&)(**)(* 9 bl pii%^&% taga grosaa saimnieko un akkal
izdomaajis ka 5d6d un 7d jami pa nakti nestraadaa*^%*&^&^

btw kur veel vieglajiem detaljas naktii var dabuut? laikam jau nekur..
autokada jau tik smagajiem.