[Autoliste] Re: vaarstu vaaks

Girts Berzins GirtzB at inbox.lv
Fri Oct 8 17:28:38 EEST 2010

imho ja ieprieksreiz parvilka, tad soreiz nedavilka(tm)
varstu vaka blivi tapat ka cupu citu blivju nedrikst padaudz saspiest, ja parcensas tad ir slikti, attiecigi beigas var rasties simptomi ka nepievilktam...

p.s. nepievilktam uzreiz pustu garam, ta ka imho ir parvilkts un blivei ir apriebies dzivot...

ar cienu spameris GirtzB, S54b32 karteris steidzamibas karatra vajadzigs...