[Autoliste] vaarstu vaaks

Mara Niedra maara at dagmaara.lv
Fri Oct 8 16:55:33 EEST 2010

Man taads vienkaars jautaajums - vai vaarstu vaaks var taa vienkaarsi
atkratiities valjaa, piem., nezeeliigas auto ekspluataacijas rezultaataa..?
Treso rudeni sitaa bliive jaamaina - cik var. Nu ok, pirmajaa pasi vainiigi
- zobsiknu parraavaam, ne to vien bij jaamaina utt. Pern vairs neatceros ko
vinji murkskeja un sauca par iemeslu, tak soruden mineetais mani ta ka
parsteidz - neesot bijis kartigi pievilkts varstu vaaks..? Tad kaa -
atkratiijies jeb pasi, maitas, peern nepievilkusi.

Kurs serviss, jautaasiet? Nu tak tas pats, nerimstosais mana mazohisma
apliecinatajs - Kemi Lucavsalas aplii.

m.