[Autoliste] Re: Kraani!!!111!! Kur ir kraani!!!!????

arc arc at intelectuals.net
Thu Oct 7 21:28:35 EEST 2010

Martins wrote, On 2010.10.07. 10:35:
> Kad paturēšu rokās tās karabīnes ar dažādām celtspējām, tad arī izlemšu
> kas tur tiks uzāķēts. Ja būs par smagu tad ne. Bet zinot std āķa svaru -
> tur ir iespējas izvērsties

nujaa, patureet rokaa vaig, bet aakji jau ar ir dazhaadi
kaut shitiete "dzeltenie" kas daudziem maniiti

http://auzas.nav.lv/b/aakji.jpg

ar visu markjeejumu. un ir krietni mazaaki/vieglaaki. konkreetais ir
laikam 2,5t , blakus aakjis kjiinieshu origjinaalais :-)
veel blakus nav aakjis parastais ar markjeejumu 2t, kas ir _krietni_
lielaaks par to sarkano;))

tiesa shitas mazais dzltenais izstaas bish smiekljiigi pie 16T stropes,
betnu ir ari lielaaki, esdomaaju ka ar 3 vaij 4t tev pietiks. kur pirkt
ganjau pac zini, piemeeram shitaite starco aiz viadas jamie staav
saveerti kaa kligjeri uz draac visaadaas svara kategorijaas :-)

> 2010/10/7 Ginc <ginc at pie-dabas.net <mailto:ginc at pie-dabas.net>>
>
>     Un cik viņu un apgraizītais samurajs sver? Un kāds ir virsmas laukums uz
>     vēdera sēžot? Un cik Defs?? Tur galīgi savādāka karabīne vajadzīga!
>
>     G.
>     On Ce.10.2010 10:19, Martins wrote:
>      > Atrodi video ar Boicovu pēdējos posmos, pavēro. Sāks likties citādāk.

nezinu iisti kaac video jaameklee,
bet, atroi pashu un paprasi par markjeejumu, un pasties vaij naakamajaa
gonkaa veel lietos vaij ne ;)

a samuraji vispaar ir incanta manta
reku pat vienu var dabuut
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/suzuki/samurai/moxhh.html
ari nemaz ne slikti sabuuveets, nezinu tik vaij te cenaa ir iekljauts
sabuuveetais pakaljtilts.

=)
arc