[Autoliste] Re: Kraani!!!111!! Kur ir kraani!!!!????

Ginc ginc at pie-dabas.net
Thu Oct 7 09:53:54 EEST 2010

Vot neliekas man laba doma par to karabīni. Nepavisam neliekas. Zinot kā
tie mehānismi mēdz klintīs parastjās čakarēties ja daudz putekļu salien
iekšā... Karabīne kas tur to tonnāžu ko vajag būs vainu smaga un neērta,
vai no kāda titānveida matereāla par attiecīgu cenu un nespēju iekš LV
iegādāt.

G.