[Autoliste] Re: Kraani!!!111!! Kur ir kraani!!!!????

KPL kpl.listes at gmail.com
Wed Oct 6 23:21:34 EEST 2010

> discipliinu "tuurisms" kaa sportu njeemies, bet ne gluzji to vaig. Vajag kko
> shitaadu, prastu:
> http://www.certex.lv/lv/karabines-aki-stiprinajumi/karabine-ar-aizslegu__10711
> Bet vajag ~5-10t slodzes robezjaas. Kaapeec - taapeec ka es tai karabiinei
> galaa ieaakjeeshu sinteetisko trosi, kurai otraa galaa karaasies auto un
> vincha. Vaig taa lai var uzvilkt kokaa to auto un karabiine neizjuuk pie
> taas slodzes.
>
> Uz depo aizkulshos, vai Kurshiem paskatiit....

vari nesteigties, craps ir tas ko vinji tirgo, un nekas nav domaats celshanai.
Kaareiz vienaa no shiem pirktaa karabiine, apm taada kaa bildee, imho
12mm resna, man reiz zem slodzes izstiepaas taisna. Labi ka zem bronco
purna bij vinja pasha ripulji nomesti.

Karabiine ta varbuut 12mm, bet aizsleegam asiite labi ja 4, taa tad arii izjuuk.

ja nu no depo/krautaam, tad vieniigi taas karabiines kur aizsleegs
taadaa vai citaadaa veidaa aizskruuveejams.

--
KPL