[Autoliste] Re: Noluuzushas skruuves

KPL kpl.listes at gmail.com
Tue Oct 5 12:23:52 EEST 2010

> Visticamaak ka taa arii notiktu. Lai gan griezt bij ljoti viegli, citas
> skruuves daudz gruutaak griezaas, a shitai gals puk nost.

parasti taada sajuuta uzreiz liek domaat ka jamaa veerpjas nevis skruuveejas:)

> Neesmu dzilji paarliecinaats, ka bloks no ljumiinija.

Nutad jaaciinaas mehaaniski, kaa jau te tauta ieteica.
Man bi auzim turbiinas skruve noluuzusi, galu actaajot izpluudes
kolektoraa. Favoriitaa servismenji dabuuja laukaa, un nesuudzeejaas
par milzu piepuuli, aciimredzot kaukaadas labas metodes existee.
Kolektoru nost neskruuveeja, un lokaacija bij debila.

--
KPL