[Autoliste] Re: Fluorisceejoshaa oranzjaa kraasa

Martins martini.zupa at gmail.com
Fri Oct 1 11:10:50 EEST 2010

A es paseedeeju un padomaaju, mazajaa shaurajaa telpaa kuraa labi domaajas.
Un izdomaaju, kaa arii secinaajumus izdariiju. Buuvnieciibas bodes! Un ir!
Kurshos iepirku markjeeshanas kraasu oranzjo, kaut ko citu nekaa linkos,
drusku mazaaka tilpuma, aptuveni taadaa pat cenaa. Klaaj koku, metaalu,
plastmasu. Plastmasu gan vajag nomateet. Un ja pamatne tumsha, tad gaishi
peleeku grunti der uzklaat apakshaa. Divu aerosolu komplektinjsh pa piecaanu
apmeeram. Pa briivdienaam kraasoshu, redzees kas sanaaks.

Taa ka paldies par uzmaniibu. :)

M.