[Autoliste] Re: Gāzēšana

Karlis karlisd at gmail.com
Wed Sep 29 11:36:57 EEST 2010

Caur gmail smtp - vajag buut regjistreetam klientam un relays neiet (un sendmailu pieradinaat pie vinja vispaar ir staasts). Provaidera smtp, savukaart, meedz buut vai nu ar striktiem ierobezhojumiem vai arii spamlistees :)

Bet var tak taas reklaamas arii nepamaniit - taga daudzas ielas, kur man jaaiet, ir apliimeetas. Tas nenoziimee, ka metiishos virsuu un pleesiishu nost katru uzliimeeto gjiimi, kursh uz mani skataas kaa lielais braalis un saka, ka "SILA" jeb speeks nav. To, ka uma njetu i njenada, to aizmirshushi pierakstiit, bet es tapeec vien neapvainojos uz shiem cilveekiem. Vinjiem jau taa gruuti, jaapleeshas savaa starpaa :)

Kaarlis