[Autoliste] Re: Gāzēšana

Ģirts Bērziņš GirtzB at inbox.lv
Fri Sep 24 14:43:35 EEST 2010

Tu tā motora griezes momenta raksturlīkni esi redzējis?
Nav nekā patīkama tur smags čugunklucis(tm)
Bet lietojamo apriezienu diapazons labākajā gadījumā ir tikkai 2500rpm.

GirtzB, s54 kapremonc, bet rūcošam izmantojamo apgirzienu diapons ir 4000+
rpm.
tmp Turbo Niva lights out edition, BMW 325ia black bug low battery editon un
K2/V2.