[Autoliste] Re: Gāzēšana

arc arc at intelectuals.net
Fri Sep 24 11:48:31 EEST 2010

Juris Knakis wrote, On 2010.09.24. 10:46:
>     neeertiiba ir liekais svars, ko rada 2 atsevishkjas degvielas padeves
>     sisteemas :)
>
> ==========================
> Nuuu ... ja par neeertiibu uzskata divpoziiciju sleedziiti ar santiima
> atteelu un
> diviem fikseetiem staavokljiem - F un U (Fuck / Unfuck), tad nu gan ir
> smalki ... :-))))))))))

baidos ka te nebija domaats sleedziitis :-), kursh nebuut nav lielaakaa
pasaakuma sastaavdalja, bet vairaak gan pats balons, kuru mazlitraazhas
familiivaagenaa nemaz nav tik viegli ietunciit, taa lai jamais
nemaisaas, nezaudeejot vietu, vai piemeeram iespeeju ievietot sleepes
bagazhniekaa, vai iespeeju nolaist aizmugureejo seetekli vai kaukaa taa...
turklaat mazbudzheta risinaajumu izpilde ar iipashu izdomu un darbu
kvalitaati parasti neizceljas. naacies redzeet taadu zapaskas formas
balonu zem minivena griidas, kas karaajaas kaukaadaa stieplee,
nodauziits ar akmenjiem... brr...

>     es jau sen buutu paargaajis uz LPG, ja buutu iespeeja lietot *tikai*
>     LPG

no no beziina var lieliski atteikties lietojot diizeli ;)

=)
arc