[Autoliste] Re: Gāzēšana

Instigater instigater at projektam.lv
Fri Sep 24 10:53:14 EEST 2010

  On 24.09.2010 10:36, Rinalds Egle wrote:
> neeertiiba ir liekais svars, ko rada 2 atsevishkjas degvielas padeves
> sisteemas :)
> es jau sen buutu paargaajis uz LPG, ja buutu iespeeja lietot *tikai*
> LPG un izvaakt no automashiinas visu, kam ir saistiiba ar vaardu
> "benziins"... man kaa "ventilatoreetaajam" vienmeer ir bijusi interese
> par LPG oktaanskaitli. ;)
Es arī tā iedomājos, cik skaisti būtu Turbo FSI dzinēja benzīna sistēmu
nomainīt pret LPG un smidzināt pa tiešo iekšā šķidru gāzi bez jebkādiem
tur liekiem reduktoriem. Skaisti būtu, iespējams, ka pat motora vadības
sistēmai tikai parametri jāpamaina, nevis jācenšas apmuļkot ar visādiem
viltus devēju signāliem.

Serveru noma Latvenergo datu centrā - sākot no 10.50 Ls/mēn