[Autoliste] Re: Gāzēšana

Juris Knakis lubes at inbox.lv
Fri Sep 24 10:46:07 EEST 2010

> neeertiiba ir liekais svars, ko rada 2 atsevishkjas degvielas
> padeves
>  sisteemas :)
 ==========================
 Nuuu ... ja par neeertiibu uzskata divpoziiciju sleedziiti ar
 santiima atteelu un
 diviem fikseetiem staavokljiem - F un U (Fuck / Unfuck), tad nu gan
 ir smalki ... :-))))))))))
>  es jau sen buutu paargaajis uz LPG, ja buutu iespeeja lietot
> *tikai*
>  LPG
 Jaamaina klimats ... veelams uz vietu, kur LPG ir , eee.... nu ja,
 vietaas , kur taa LPG ir
 leerums, uudens ir daargaaks par vinju ...a cik pie mums maksaa
 litrs, teiksim,
 destileetaa / demineralizeetaa uudens? Krievu laikaa arii uudens bija
 daargaaks
 par benziinu ... :-(