[Autoliste] Re: vadi

arc arc at intelectuals.net
Tue Sep 21 16:11:36 EEST 2010

nu taatad akkal reports ;)

starpcitu vadus var nopirkt
http://www.jauda.com/html/25365.html

vot, bet taakaa mana vajadziiba pabeigt montaazhas darbus nobrieda
piektdienas vakaraa (un pa nedeelju, kaa parsati nekas procesa labaa
izdariits netika) tad:

- vadi tika samekleeti maajaa kaadi nu bija (25 un 35mm2)
- klemmes izolators (8mm diametraa) tika izvirpots no audi aizdedzes
rotora vaacinja ;) - starpcitu - ideaali - labaak nekaa jauns.
( http://auzas.nav.lv/b/izolators.jpg )
- klemmes - izgatavotas no rokas izmantojot 10mm un 12mm miiksto kapara
santehnikas rori no depo.
(paraugs un saliidzinaajums ar ruupnieciski razhoto:
http://auzas.nav.lv/b/klemmes_2.jpg)

shaubas gan bija par klemmes nostiprinaashanu vada galaa - klopeet vai
lodeet - itkaa jau kapara klemme ar vadu bez alvas buutu labaak,
turklaat manuaali pagatavotai klemmei saskares virsmu ar vadu var
izveidot 2 un pat 3x lielaaku (garaaku), savukart miinuss atkal ka truba
tomeer nav paaraak bieza, betnu taaka mitrums tur shakataa buus, tad
tika izdariits gan taa gan taa, dazhiem galiem klopeets, dazhiem lodeets
- tajau redzees :-)) varbuut veelaak visu salodeeshu.

=)
arc