[Autoliste] Re: Molilats??

Ginc ginc at pie-dabas.net
Tue Sep 21 09:58:03 EEST 2010

Auto ar to Molilat zapti ir nobraucis 800km. Efekts - hidrokompensatori
no rītiem pielaižot vairs neklab, motors strādā klusāk, tā kā vataini,
pazudušas spalgākās skaņas. Velk labi.
Kamēr auksts - sadalene tukšgaitā arī vairs neļerkst, kad sasilst - pie
tukšgaitas 750RPM ļerkst, piegāzējot līdz 1000RPM - apklust.
Pie nākošās elļas maiņas jālej iekšā kas biezāks.

G.