[Autoliste] Re: Beernu auto kreeslinjsh?

arc arc at intelectuals.net
Thu Sep 16 22:20:49 EEST 2010

Mara Niedra wrote, On 2010.09.16. 15:49:
> zinkasi? pasit padusee beernu un atbrauc - varesiet piemeeriities un
> izmeginat visus stavokljus utt. konkreeti muuseejais maksaaja ap simtu, jo
> bij iepriekseja gada modelis. saa gada modelji, kuriem cena bij ap 80 LVL
> lielaka, atskiiraas (tikai nesmejieties) ar parvilkto audumu... laigan...
> tas tiesam ir smiekliigi.
> kad mus parnjema identiskaa probleema, es atradu kaadu dviinju teeti, kuriem
> bij tiesi tas pats - lieli, bet vel nesedosi berni un vinji bij beigu gala
> izvelejusies sos. es pamekleju sakata pa jaunu, bet neko labaku neatradu.

nu a linku studijaa?

=)
arc
kuram ari briest shitaa djeela, veeljau pirmais benkjis nau iisti pa
shauru, betnu taa... driiz jau vaidzees.
lielajiem beerniem savulaik, tjipa "otrais" benkjis bij kaukaads chiko,
baig ok, taads sporta benkjis uz riktiiga raamja, vareej pie vajadziibas
sportiniekaa aizmuguree ieskruuveet, i mashiinas benkji apakshaa
navaidzeeja obligaati ;))) pirkts ari tika kaukaadaa
artileerijas/matiisa/kastolaiaceras veicii un ar maksaaja ap 90, betnu
tas bija seeen, tag ataadi vairs nau maniiti :( da tik ekstreema
droshiiba patiesiibaa ar naffig senvairs nau vaidziiga.